سوگند جوووونسوگند جوووون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

سوگندجون

تشکر و قدردانی....

1394/8/15 7:00
نویسنده : بابا حمید
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

میخواستم از همه ی شما عزیزان تشکر  و قدردانی کنم

بابت اینکه  به سایت نی نی عکس  رفتید  و به سوگند رای دادید

متاسفانه سوگند نتوانست امتیاز لازم را برای برنده شدن کسب کند

 و برنده بشود

لازم به ذکر است سوگند دو مرتبه دیگر در مسابقه شرکت کرده بود

که برنده شده بود ولی چون از طرف سایت بهمون پیام داده بودند

که مجدد شرکت کنیم برای همین مجدد سوگند را در مسابقه شرکت دادم

ولی این بار برنده نشد.

مجدد  از طرف خودم و سوگند و خانمم از همه ی شما

عزیزان تشکر میکنم که به سوگند جون من رای دادید

برای همه ی شما و خانواده های گلتون آرزوی سلامتی و سعادت دارم

ممنون و سپاسگزارم

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم.س
18 آبان 94 15:15
باباحمید انشالله خانوادگی توی زندگی برنده باشین.
بابا حمید
پاسخ
ممنون ابجی شبنم گلم انشاء ا... ممنون از لطفت ابجی گلم موفق باشی
مامی نسیم❀◕ ‿ ◕❀
24 آبان 94 17:30
ممنون که بهمون سر زدین بابا حمید .خدا دختر نازتون حفظ کنه
بابا حمید
پاسخ
خواهش آبجی نسیم گلم شما لطف دارید ممنون همچنین ملودی جوون را خدا برای شما و بابای گلش حفظ کنه موفق باشی ابجی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگندجون می باشد