سوگند جوووونسوگند جوووون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
زندگی مشترک مازندگی مشترک ما، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

سوگندجون

42ماهگی سوگند جوووووووووووووووووونم.....

1395/4/2 2:20
نویسنده : بابا حمید
201 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان

بیاد همه ی شما عزیزان هستم

و برای شما و خانواده های محترمتان آرزوی سلامتی و سعادت دارم

التماس دعا 

خداوند.... دخترها را آفرید

تا  گلها بی نام 

نمانند....

روی لباس" سوگند جوووووونم"

خورشید و ماه نشسته اند

ستاره های مهربون

منجوقای شکسته اند

 

تنها نشسته با دلش

تو یه اتاق کاهگلی

می دوزه روی پیرهنا

منجوقکای قلقلی 

با سوزن درخت کاج

با نخ انگور می دوزه

دستای اون زخمی میشه

و خیلی بدجور می سوزه 

پنبه ی ابر رو -مثل گل-

می دوزه روی پیرهنش

عطر گل و گلابی ها

می شینه روی بدنش...

***

خاتون شعر من -خودش-

لباس کهنه پوشیده

دستای چون برگ گلش

حالا دیگه چروکیده 

عینک ته استکانی

روسری آبی داره

صورت رنگ پریده ای

به رنگ مهتابی داره 

صبح تا غروب رو پیرهنا

گل های زیبا می کاره

تا که برای بچه هاش

نون حلالی بیاره

***

غبطه ی اون رو می خورن

خورشید و ماه "خاطره"

اون رو به هم نشون میدن

ستاره های مهربون!

سوگند جووووونم 41 ماه زندگیش تموم شده و وارد

چهل و دومین ماه(42) زندگیش شده!!!

پسندها (11)

نظرات (4)

مامانی گیتا جون
2 تیر 95 13:09
برای سوگند جون از طرف مامان و بابای مهربون: آرزو کردم خدا را گوهری سالم و زیبا نگارین اختری بر سرم او ریخت یکدنیا گهر داد ما را او زرحمت دختری دختری مانند گل زیبا و پاک از همه ناراستیها او بری او گل کاشانه ما میشود میکند بر ماهتاب او سروری لطف حق شامل شده بر حال ما می گشاید یک به یک بر ما دری نام او سوگند و زیبا گوهریست چون نگینی هست بر انگشتری خنده بر لب دارد و نوری به چشم با نگاهش میکند افسونگری من چه خوشبختم که دارم دختری دختری زیبا رخی تاج سری چشم وابرویش قرار از کف ربود بس که داند شیوه های دلبری او شده نور دو چشمان پدر می فروشم فخر بر انس و پری بار الهی شکرت از حد شد فزون باز هم کردی تو بنده پروری دوست دارم تا بگویم بشنود حرف دل با شعر زیبای دری دخترم زیبا گلم ای عشق من در نگاهم از همه عالم سری کاش می شد تا ببینی در دلم کز همه خوبان عالم برتری من برایت آرزو دارم همه خوبی و پاکی و نیکو اختری
بابا حمید
پاسخ
ممنون از لطف ومحبتتان ابجی گلم همچینن ایام به کام
مامانی گیتا جون
15 تیر 95 11:27
عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . . عید سعید فطرمبارک
بابا حمید
پاسخ
ممنون از لطف ومحبتتان آبجی گلم بر شما هم این عید عزیز مبارک باشه ایام به کام التماس دعا
عمه فروغ
19 تیر 95 14:50
سلام بر شماتبریک میگم عید سعید فطر رو طاعات و عباداتتون قبول مبارک باشه 42 ماهگی سوگند گلیبرقرار باشی گل دختر
بابا حمید
پاسخ
سلام آبجی فروغ گل ومهربونم ممنون از لطف و محبتت آبجی گلم قبول حق از شما هم قبول باشه ممنون ایام به کام آبجی گلم التماس دعا
مامان روژینا
28 تیر 95 18:00
تبریک میگم ایشالا زیر سایه پدر و مادر 120ساله بشی سوگند جون
بابا حمید
پاسخ
ممنون از لطف ومحبتت آبجی ریحانه گلم شما لطف دارید ممنون موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سوگندجون می باشد